Suche in 1457970 Apps
  • Mobile Molecular DataSheet


Gefällt 25
28084 Aufrufe
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren


Alles in Englisch? Jetzt mit Google ins Deutsche übersetzen.
The Mobile Molecular DataSheet (MMDS) provides a way to view and edit chemical structure diagrams on an iPhone, iPod or iPad. The unique and innovative sketcher is optimized for the touchscreen interface, and allows professional quality molecular structures to be drawn quickly and efficiently.

Molecules are organized in collections of datasheets. Individual molecules, or whole datasheets, can be shared via iTunes or sent by email, using the standard MDL MOL and SDfile formats, which allows the data to be integrated into any external workflow.

The app comes with a collection of template libraries, which can be customized to make drawing of new structures even more convenient.

MMDS is the ideal companion app for any scientist or student who needs to draw chemical structures when a desktop or laptop computer is not available.

OS >= 9.2

Kommentare


Mazen
Allgemein (16.08.15 - 08:37)
تطبيق روعة
Apptime
Allgemein (16.10.13 - 19:30)
Checkout the other APPS made by developer!
Get them before time is out:)
dhindman6640
(16.10.13 - 23:19)
@somoni:
Yeah ... For the people who deal in this kind of stuff -- it looks like a great sale!
WhitePony
Allgemein (16.10.13 - 06:14)
Kann man damit Meth kochen?
WhitePony
(16.10.13 - 06:14)
;-)
dhindman6640
(16.10.13 - 19:05)
@WhitePony:
The guy on "Breaking Bad" would have probably loved this app ... :-)
WhitePony
(17.08.15 - 07:57)
@dhindman6640:
"Heisenberg" ;)
Nanuk
(17.08.15 - 19:44)
@WhitePony:
����
dhindman6640
Allgemein (16.10.13 - 04:40)
The only people I can see that would put down "dislike" are total idiots who don't like to see an app that knows more than they do ... LOL ...
Apptime
(16.10.13 - 10:34)
@dhindman6640:
They have probably paid for the app, downloaded it, and upon opening it were like: WTF is this sheet???!!!!! And so the app got a thumbs down.
Василис
Allgemein (15.10.13 - 21:13)
Замечательный конструктор построения формул органических веществ. Разбиты структурные скелеты молекул по категориям и можно подставлять в " узлы" радикалы и символы элементов.
rassa09
(15.10.13 - 23:36)
@Василис&:
Заебца, то что нужно в повседневной жизни ���� беру )))
dhindman6640
(16.10.13 - 19:01)
@Василис&:
Yes ... It's a very sophisticated and well-made program -- which is for those who specifically work in this field. It just shows a person what wonderful things the iPad and iOS 7 can do!
Apptime
(16.10.13 - 23:36)
@dhindman6640:
From the 1st impression it seems you need a Internet connection to perform most of the calculations. In that sense, the app is not standalone and depends on a remote server to fetch most of its beautiful data:)
👹
Allgemein (15.10.13 - 20:58)
Lmaoo $26, overnight millionaire dreamer
dhindman6640
(16.10.13 - 04:07)
@ШÖLҒ:
With it showing 323 owners of this app, I would say it's doing pretty good at this price.
👹
(16.10.13 - 10:34)
@dhindman6640:
Lmao at the price of FREE because nobody would pay for it at the $26 price point. With zero reviews on AppStore, and the app was released in 2010!
Lol if your standard for a good app is 300+ downloads when its free, after 3years on appstore with Zero reviews....Sounds like you are the "REAL idiot". Loooool
dhindman6640
(16.10.13 - 15:14)
@ШΩLҒ:
All one has to do - to see who the target market is - is to look over the info that explains the usage of the app. It should become obvious to you, once you review the video ...
http://molmatinf.com/demos.html

And so, for that target market, I would say he's doing very good.

I think some people are upset that they are not as intelligent and as educated as the intended target market ... :-)
👹
(16.10.13 - 23:06)
@dhindman6640:
Lol u even found a video? Lmaooo sounds like u are the sad fuck who is selling the app. Lol "intended market"? simple economics says 3years on AppStore with zero reviews - looks like it's hitting nobody Lmaooooooo
👹
(16.10.13 - 23:14)
@dhindman6640:
Lol and your theory about people disliking the app cos they are not intelligent enough to understand it? Lmaoooooo
You have the imagination of a 16yr old fat girl who comforts herself by thinking she is smarter than everyone else. Hahaha
dhindman6640
(16.10.13 - 23:16)
@ШΩLҒ:
We'll ... I never heard of it before it popped up on AppZapp. But ... seeing that you didn't know there was a video, I can see the problem you have with research skills ... :-)
dhindman6640
(16.10.13 - 23:17)
@ШΩLҒ:
I think you just confirmed that you're not the target market ... :-)
👹
(16.10.13 - 23:25)
@dhindman6640:
Lol from u advertising the video to everyone who commented on the app, looks like you are the only guy who has the time to research for a video for a free app. Lmao get a life
👹
(16.10.13 - 23:28)
@henrycc265:
Ummm hate to break it to you china, but this is the point of this app TO GET apps free. But feel free to pay for apps I get for free. Hahaha
Faggot? Says the fag hugging a cat for a profile pic lmaooooo

Lol and u take the time to follow me around and check what apps I liked. Hahahhaha .... Enough said
dhindman6640
(16.10.13 - 23:32)
@henrycc265:
The more that guy talks, the more he confirms he's way out of his league with this app ... LOL ...
👹
(17.10.13 - 00:18)
@henrycc265:
Lmaoooo like I give a shit about your life?? Haha but ty for taking the time to type it up. Lmaoooooo oh no u got hurt on the Internet, go kiss your boyfriend loll hahahahaaaaa
Apptime
(17.10.13 - 00:31)
@henrycc265:
Don't feed the troll...and let it die of starvation...)
ultraS0N1C
Allgemein (15.10.13 - 08:06)
I'm gonna download this JUST 4 FUN! ^_^
- maybe some people will accidentally assume: I'm highly educated and very smart! xD
!|_ (^o^) !|_
dhindman6640
(16.10.13 - 04:35)
@ultraS0N1C:
You should take a look at this demo video ... LOL ...
http://molmatinf.com/demos.html

The app is definitely worth $25 to whomever can understand all that! You can tell that a lot of work went into this app.
Ota
(16.10.13 - 17:40)
@ultraS0N1C:
But you ARE very smart. You've just inspired me to do the same. (For the same twistedly pretentious reason. Darn, people might see through the little trick now!)
angidazee
(17.10.13 - 22:10)
@ultraS0N1C:
Lol!!! One can only hope! Lol!
mi
(08.12.13 - 09:31)
@ultraS0N1C:
23333333cute~
Du möchtest diese Funktion nutzen? Jetzt anmelden oder registrieren

kostenlos

für iPhone + für iPad

URL
Einbetten

Mobile Tag


Diese App mit einem QR-Reader einfach auf Deinem iPhone in iTunes öffnen.

So funktioniert's

Aktivitäten in der Übersicht

Jan 06
Version: 1.6.8
Jan 14
Version: 1.6.7
Nov 24
Version: 1.6.6
Sep 21
Version: 1.6.5
Sep 12
Version: 1.6.4
Aug 16
24,99€      0,00€
Jun 30
Version: 1.6.3
Mai 20
Version: 1.6.2
Mrz 10
Version: 1.6.1
Feb 07
Version: 1.6.0
Jan 19
Version: 1.5.9
Jan 10
Version: 1.5.8
Dez 04
Version: 1.5.7
Nov 08
Version: 1.5.6
Okt 02
Version: 1.5.5
Sep 04
Version: 1.5.4
Aug 20
Version: 1.5.3
Feb 20
Version: 1.5.2
Feb 04
Version: 1.5.1
Jan 23
Version: 1.5.0
Dez 21
Version: 1.4.9
Nov 22
Version: 1.4.8
Okt 18
0,00€      24,99€
Okt 15
24,99€      0,00€
Sep 27
Version: 1.4.7
Aug 22
Version: 1.4.6
Jun 08
Version: 1.4.5
Mai 17
Version: 1.4.4
Apr 25
Version: 1.4.3
Apr 08
Version: 1.4.2
Jan 29
Version: 1.4.1
Jan 17
Version: 1.4
Okt 19
Version: 1.3.18
Sep 08
Version: 1.3.17
Jul 05
Version: 1.3.16
Jun 11
Version: 1.3.15
Mai 30
Version: 1.3.14
Mai 23
19,99€      24,99€
Mai 14
Version: 1.3.13
Mai 05
Version: 1.3.12
Apr 28
Version: 1.3.11
Apr 08
Version: 1.3.10
Mrz 13
Version: 1.3.9
Feb 06
Version: 1.3.8
Dez 14
Version: 1.3.7
Nov 23
Version: 1.3.6
Nov 16
Version: 1.3.5
Okt 26
Version: 1.3.4
Okt 18
Version: 1.3.3
Sep 28
Version: 1.3.2
Sep 21
Version: 1.3.1
Sep 13
Version: 1.3
Sep 02
Version: 1.2.11
Aug 26
14,99€      19,99€
Aug 11
Version: 1.2.10
Jun 28
Version: 1.2.9
Jun 24
Version: 1.2.8
Jun 10
Version: 1.2.7
Mai 13
Version: 1.2.6
Feb 22
Version: 1.2.5
Jan 20
Version: 1.2.4
Jan 13
Version: 1.2.3
Jan 04
Version: 1.2.2
Dez 02
Version: 1.2.1
Nov 28
Version: 1.2
Nov 06
Version: 1.1.2
Okt 29
Version: 1.1.1
Sep 30
Version: 1.1
Aug 04
Version: 1.0

Top 100

Zur Top 100 Liste

Collection:




Weitere Informationen

Was ist Neu in dieser Version

Bugfixes.

Erscheinungsdatum: 01.01.0001
Entwickler Support: http://molmatinf.com
Rubrik: Produktivität
Version: 1.6.8
Größe: 20 MB
FSK: 4+
Gesamtbewertung: noch keine Bewertung
Versionsbewertung: noch keine Bewertung

Mehr von: Molecular Materials Informatics, Inc.

Alle


Youtube-Video hinzufügen

Dieses Video zeigt Dir wie einfach es ist Videos von YouTube bei AppZapp hinzuzufügen. YouTube URL des Videos kopieren und bei AppZapp einfügen. Schon erledigt!